Aflaţi aici în direct şi în exclusivitate :))

23 februarie 2009

Mai bine mai târziu, decât niciodată, spune o vorbă! tongue Aşa că, Ema, îmi cer scuze pentru întârzierea cu care am preluat leapşa. blush

1. Primul contact cu blogging-ul?
Poi...când eram plecată în Franţa, pe voi vă învăţa Carmen Nicolescu sau cum o cheamă să vă faceţi blog pe o platformă franţuzească. Şi vorbeam cu Andreea Soare pe mess şi îmi explica şi mie cum să fac, aia a fost prima tentativă de blog de sine stătător, pentru că înainte avusesem pe yahoo 360. Până să-şi facă Andreea blogul acela, pentru Ateliere media, nu cred că citeam vreunul, apoi şi-a făcut Raluca şi am devenit cititoare fidelă.

2. De ce ţi-ai deschis blog?
Pentru că am avut impresia că pot schimba ceva şi dacă nu, pot măcar să încerc. Atunci încă mai credeam că am ceva de spus, între timp m-am mai trezit. Cumva a fost un fel de egoism.

3. Părerea ta despre blogurile de duzină, care apar doar pentru că sunt un must have?
Ca ciupercile după ploaie. Acum na, pentru echilibru există binele şi răul. Aşa şi cu blogurile. Sunt oameni care au ceva de spus, unii pentru care blogul e o terapie, unii pentru care e doar o modă. Dacă n-ar fi şi astea apărute doar ca un must have, probabil că nu s-ar evidenţia nici celelalte.

Bonusul:
De ce ai profil de hi5 // De ce n-ai profil de hi5 (dupa caz)
La fel ca şi prima tentativă de blog de sine stătător, mi-am făcut cont pe hi5 pentru că eram departe şi contul pe flicker îmi expirase şi nu aveam unde să pun pozele, astfel încât să mai păstrez cumva legătura cu prietenii. Şi am regăsit oameni cu care chiar aş fi vrut să mai vorbesc, dar nu aveam de unde să-i iau.

Cine vrea să preia leapşa, e liber să o facă. Prefer să nu nominalizez pe nimeni de data aceasta. happy

3 comentarii:

Ema spunea...

In prima faza,am crezut ca mi-a "hacherit" careva minunatie de blog...Dupa care mi-am dat seama ca nu sunt unica.

Ema ...unu sau doi ,sau ...cred ca-mi caut un nicneim
PS: SA NU INDRAZNEASCA CINEVA SA MA CORECTEZE.SUNT ORIGINALA,DA?

Crengu spunea...

Nu te-a "hacherit" nimeni! Ema de la care am preluat leapsa e o fosta colega de facultate! :D Scuze pentru incurcatura, ar fi trebuit sa precizez! :">

Ema spunea...

Off,ma simt mai usurata...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS