2 teach is 2 touch a life 4 ever!

25 februarie 2009

Omul cât trăieşte, învaţă! Foarte adevărat proverb!

În ultima vreme am realizat cât de greu e să scrii în aşa fel încât să te priceapă toată lumea. Aşa că v-aş ruga să mă atenţionaţi când frazele mele sunt lipsite de coerenţă sau de logică sau conţin cine ştie ce alte greşeli. Excepţie fac textele care se vor a fi poetice, prin multitudinea de metafore şi epitete, supuse interpretării.

O să-mi însuşesc observaţiile şi o să mă străduiesc să-mi îmbunătăţesc tehnica. Mulţumesc! happy

Şi cred că mai am ceva de anunţat.
Nu, nu mă mărit! Încă! tongue

De mâine mă întorc la o pasiune de-a mea, care mi-a cam lipsit şi pe care în ultima vreme am cam plasat-o pe locul "n", din cauză că ustensila necesară a avut nevoie de îngrijiri medicale.
biggrin So I'll be back on track! smug

3 comentarii:

Dragos [free] spunea...

Ce melodie frumoasa:X:X

Poi si cand te maritzi... Ca vreau sa joc hora miresei, ca doar sunt var cu tine... stii tu Gutu Dragos... ;))

Crengu spunea...

Dragos, buna intrebare! :)) Cand o sa aflu data exacta, va anunt si pe voi! :D :*

alexander spunea...

sa inteleg ca te apuci de foto??
ce bine (ca exista sardion) :)
glumesc.
bafta la foto

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS