Zâmbeşte! Cineva acolo Sus, te iubeşte!

22 ianuarie 2009




În ultima vreme am parte de surprize frumoase, chiar dacă timpul meu liber e din ce în ce mai limitat. Printre picături, azi am citit ceva la Ema care m-a emoţionat profund. Cred că fiecare părinte şi-ar dori să-i scrie copilului său un "ghid de orientare prin viaţă", ca să evite/nu repete greşelile pe care el le-a făcut. Şi poate că fiecare dintre noi şi-a dorit la un moment dat să fi urmat sfaturile părinţilor. Şi cu toate astea, eu sunt conştientă că n-a depins întotdeauna de mine şi că am primit exact experienţele pe care trebuia să le primesc şi dacă am învăţat ceva, era exact ceea ce trebuia să învăţ. Nu mai cred de mult în coincidenţe sau în întâmplări fericite, ci doar în lucruri care se întâmplă pentru că trebuie şi la momentul la care trebuie, adică atunci când suntem pregătiţi pentru ele.
Teorie poate ştim toţi, dar cât din ea punem în practică? E-adevărat, lumea e aşa cum e, valorile s-au răsturnat. Dar asta nu mă face decât să mă îndârjesc în felul meu de-a fi şi să-mi doresc şi mai mult să fiu un Don Quijote al vremurilor noastre. Iar dacă vreodată o să am copii, sunt sigură că Cineva, de-acolo de Sus, o să ne ajute, pe mine şi pe tatăl lor, să-i creştem aşa cum trebuie şi să le insuflăm principii sănătoase!
Şi ca să închei în spiritul melodiei pe care am postat-o, o să adaug că nu trebuie doar să aştepţi să ţi se întâmple lucruri bune, trebuie să şi îndrăzneşti să faci ceva pentru a le obţine!

5 comentarii:

Florin spunea...

iubesc melodia asta..:)

Crengu spunea...

Si eu care ma gandeam ca n-o sa fie atat de recunoscuta melodia! :D Si formatia nici atat! :p

Florin spunea...

:))...stiu toate mel VeritaSaga..
toate mel lor is superbe:)

Anonim spunea...

iar eu te iubesc aici jos pe pamant, pentru a te putea iubi si acolo sus...

Ema spunea...

Multumesc!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS