Ziua contrastelor

28 ianuarie 2009



Zilele trecute, actriţa Lindsay Lohan era anorexică şi slăbănoagă ca un schelet, azi pozează pentru o casă de modă din Italia, punându-şi în valoare formele prelucrate prin tehnici digitale. Păi cum altfel?

"Shrek", o fi el căpcăun, dar e haios şi a câştigat nu numai simpatia publicului larg, ci şi titlul de cel mai bun film pentru copii al tuturor timpurilor, surclasând "Piraţii din Caraibe", "Harry Potter" sau "Ice age".

Cum s-o face că la Universitate ploua la 7 seara şi la două staţii de metrou mai încolo, adică la Eroii Revoluţiei, nu, habar n-am.

De ce unii fac glume când sunt obosiţi şi alţii, la fel de obosiţi, nu ştiu să le guste, reprezintă încă un mister pentru mine.

Cum de unii reuşesc să împece capra şi varza, casa şi masa, purcelul şi pisica, e cu siguranţă doar o chestiune de organizare a timpului. Să faci bani şi totuşi să stai acasă în timp ce-i faci, e doar un paradox pe care mulţi şi-l doresc, dar de care puţini au parte.

Unele fete mor de înfometare, pentru că-şi doresc să fie slabe, altele se străduiesc să mai pună pe ele, pentru că-s piele şi os. Oare nimeni nu pricepe că trebuie şi e suficient să te simţi bine în pielea ta şi să fii sănătos pentru tine, nu pentru restul lumii?

Probabil că au mai fost şi altele, dar de astea îmi amintesc acum, visând că dorm şi dormind prin vis.

2 comentarii:

LaVi spunea...

pt ca suntem prea superficiali sau prea doritori de recunoastere.

Andrei Crăiţoiu spunea...

Am vazut cum arata Lindsay si m-am speriat. Cat a putut sa slabeasca. Se distruge in ritmul asta. Pacat de ea, ca-mi placea cum interpreta rolurile din filme. Cel din viata de zi cu zi nu imi place sub nici o forma.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS