Nemuritor vals

8 ianuarie 2009


Am muşcat din tine cu sete
Şi timpul mi-a arătat că mi-era foame
Am încercat să mă hrănesc cu el,
Cu gândul că se va confunda cu noi
Şi va împărţi totul la 1 şi nu la 2
Şi-atunci s-a auzit o voce
«Urmează staţia dreaptă, cu peronul pe partea inimii ! »

Continuând să merg pe şine
De viaţă
A-nceput să ningă cu speranţă
Şi totul s-a prefăcut în zâmbet
Atunci m-am vindecat de tăcere
Şi mâinile-mi au învăţat să asculte



Stefan Hrusca - Nunta de flori
Asculta mai multe audio Muzica »

5 comentarii:

LaVi spunea...

faina

marius grozea spunea...

frumos!

Crengu spunea...

Multumesc! :) Va mai astept pe aici!

Andreea spunea...

"Am muscat din tine cu sete
Si timpul mi-a aratat ca mi-era foame!"

Uneori literele, cuvintele construiesc un puzzle ce reflecta limba sufletului si sfideaza inefabilul.
Bravo, Crengu!

Crengu spunea...

Andreea, multumesc! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS