"Mai răruţ, că-i mai drăguţ!"

24 ianuarie 2009

Ştiu, se întâmplă multe zilele astea. Şi azi a fost 24 ian, s-au împlinit 150 de ani de la Unirea Principatelor, din 1859. Nu am uitat. Ştiu şi de problema cu spitalul de la Slatina şi cam ce-a mai apărut prin presă în ultima vreme.

Când mi-am început blogul, scriam şi despre câte ceva din evenimentele care aveau loc în ziua respectivă, în timp am realizat că de asta se ocupă foarte bine presa. Ce-i drept, mai cu un strop în plus de senzaţional, mai cu sânge, mai fără perdea uneori. Culmea e că sunt oameni care citesc şi asemenea subiecte şi care savurează din plin nişte fotografii macabre. Oare chiar suntem un popor de ciudaţi? Atât de mult ne-a afectat cenzura din timpul comunismului, încât acum dăm iama în tot ce ţine de sex, morbid, senzaţional?

Poate că fără a comenta realitatea care ne înconjoară, nu o să mai am nimic interesant de spus. Poate că nu am avut nicicând. Cert e că atât cât o să mai reuşesc să-mi fac timp şi pentru el, blogul acesta va mai exista. Nu am pretenţia să schimb lumea. Oamenii sunt prea reticenţi la nou.

După atâţia ani de la Unirea din 1859 şi de fapt, după atâţia ani de la atâtea evenimente semnificative în istoria ţării noastre, lucrurile se mişcă greu. Cum de atunci existau oameni care găseau soluţii problemelor, care aveau destulă prezenţă de spirit pentru a profita de nişte conjuncturi şi acum dau toţi din colţ în colţ, îl iau pe "Nu!" în braţe şi dau vina pe cei de dinaintea lor? S-ar fi zis că am evoluat de atunci, că o să fie mai uşor acum, că avem destule mijloace şi cunoştinţe încât să ne descurcăm altfel. Dar nimic nu trădează acest lucru.

Timpul meu liber e din ce în ce mai limitat. O să trec mai rar pe aici, însă sper ca atunci când o voi face, să merite. N-o să vă fie dor de mine, ştiu!
tongue

6 comentarii:

Anonim spunea...

dor??? mi dor de tine de cand te-am cunoscut.
iar pe aici e bine sa treci din cand in cana. locul asta e camaruta ta....

Dor de viaţă spunea...

Eu am sa trec pe aici zi de zi, am ce face, citesc toate posturile din 2008. :)Sper sa te razgandesti si macar de doua ori pe saptamana sa mai treci prin frumosul tau blog. Merci de urari, esti o scumpa. :)

Vasile Andreica spunea...

Sa nu uitam totusi ca elita Romaniei a fost distrusa in anii '50... poate fi o explicatie pentru "elita" de acum.

Crengu spunea...

@Anonim-Stii tu ceva! :*

@Dor de viata-Multumesc pt citire! :) Despre ce urari vorbesti?:-?

@Vasy-Da, poate e si asta o explicatie, dar nu e si o scuza!

@Ema-Multumesc pt tot! >:D< :* Poate ne mai prindem pe mess!

Andrei Crăiţoiu spunea...

Sper sa te razgandesti. Cred ca totul este o gluma. E prea curat si frumos blogul tau ca sa faci asa ceva. :( si nu uita: inca nu suntem un popor de ciudati. :)

Crengu spunea...

Hey, doar pt ca o sa trec mai rar pe aici, nu inseamna ca-l abandonez cu totul! ;) :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS