Let it snow

8 ianuarie 2009




Azi a nins în Bucureşti aşa cum numai în poveşti ningea. Şi în ciuda faptului că pe străzi s-a făcut deja mocirlă, aveam nevoie să mă ningă. Şi dacă într-o zi va ninge atât de mult încât să devin om de zăpadă, o să fiu cea mai încântată.

Astăzi zăpada m-a ajutat: m-a inspirat şi mi-a adus un strop de linişte. Îmi doresc un vals printre miile de fulgi de nea. Oricât de frig ar fi, oricât de nepricepută sunt, aş vrea măcar un vals în timp ce omătul se-aşterne peste noi...

"Mai spune s-aducă şi ceaiul,
Şi vino şi tu mai aproape, -

Citeşte-mi ceva de la poluri,

Şi ningă... zăpada ne-ngroape."


Când m-am întors de la curs, m-am oprit puţin în faţa blocului. Nu mai ningea. Vorbeam la telefon, dar aveam degetele grămadă prin zăpadă. Eram atât de caldă, încât s-a topit aproape instantaneu, dar era o senzaţie atât de plăcută! Am ridicat ochii şi am admirat copacii. Parcă erau îmbrăcaţi în zahăr. Ştiu, e banală comparaţia, dar mie îmi plac foarte mult peisajele pe care le creează iarna. Plus că parcă e totul altfel atunci când ninge, nu ştiu cum, mai curat, mai... pur.

Şi eu sunt parcă mai copil ca oricând!





P.S.: * foto Alexander, Parcul Tineretului azi, când ningea

7 comentarii:

LaVi spunea...

ningea inca si am incins (la scoala :)) ) o bataie cu zapada.

Andreea spunea...

:( Eu am prins foarte putina ninsoare iarna asta..
Las' ca vin eu la Bucuresti:D

Crengu spunea...

Eu n-am apucat sa ma bat cu zapada iarna asta, dar m-am dat cu sania. :D
Andreea, nici pe aici n-a nins foarte mult. Dar te astept oricum la Bucuresti. :D

Gabriel Leonard spunea...

Prea tare melodia 2. Parca este si pe fundalul unei reclame,nu?

Crengu spunea...

Da, la o mancare pentru pisici, wiskas parca sau cum se scrie. :p

Andrei Crăiţoiu spunea...

Cat de mult ne place zapada sa ne acopere, sa fim mai curati si mai buni. Acum doi ani am tras cateva cadre cu prima ninsoare din Bucuresti. Melodia 2 de la tine se regaseste si in filmuletul pus de mine pe youtube. Imi aduc aminte ca in acea zi am fost cel mai fericit din redactie. Am iesit pe terasa, am facut bulgari, i-am aruncat aiurea in inaltul cerului, sa se intoarca catre noi in zeci de mii de fulgi, mai mari si mai pufosi. A fost o zi fantastica. Pacat ca acum nu ninge. Mi-as dori ca de ziua mea sa fie tot orasul acoperit de zapada. Mi-as dori...

Crengu spunea...

Andrei, poate vei primi. :) Pentru sinceritatea dorintei si pentru copilul din tine!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS