Ce mi-am dorit şi ce s-a împlinit

3 ianuarie 2009

"…sa fie un an nou in toate sensurile, sa pot sa mai respir si eu din cand in cand, sa visez si sa nu ramana doar vise, sa prind aripi si sa zbor fara ca cineva sa-mi taie aripile si sa ma prabusesc, sa las cu adevarat in urma capitole care s-au incheiat si decizii pe care le-am luat, sa raman un Don Quijote al timpului nostru, oricat de nebuna le-as parea unora si chiar daca m-am schimbat si ma voi mai schimba, sa nu-mi uit esenta, sa nu uit cine sunt de fapt.

Iar TU, de vei aparea vreodata, invata-ma, citeste-ma, sopteste-ma, uimeste-ma, respecta-ma si iubeste-ma pentru ceea ce sunt, dar mai ales pentru ce nu sunt, dar as putea fi…Walk with me in the rain, in the snow, play with me, sing with me, be a child as I am, be an adult, as I am, take chances by my side, eyes in eyes with me, hand in hand with me... If I fall, help me get up, if you fall, I’ll help you get up. Be there for me, I’ll be there for you… o sa ma fac mica, mica, mica si o sa ma ascund in inima ta, nu vei sti nici cand, nici cum, dar voi fi acolo mereu pentru tine…

“Visez din nou cat de bine ne va fi,doar tu si eu/Noi doi,intr-o zi,cat de bine ne va fi/ In vis te iubesc si imi place visul meu … »

Visez din nou, doar tu si eu… vantul sufla a pustiu, ploaia se topeste pe ferestre… you hold me strong pentru fiecare picatura care se prelinge pe geam, sub degetele mele… mainile tale nu ma mint, ochii tai nu privesc prin mine, buzele tale nu le vor intalni in zadar pe ale mele, sufletul tau o sa vibreze pentru mine… si atunci clipele n-o sa mai doara si soaptele n-o sa mai taca, noptile nu vor mai fi reci si vor vorbi despre noi… dorintele nu vor mai inceta si voi sti sa ma mir, cuvintele nu se vor mai rataci si voi sti sa iubesc… voi sti sa respir, pentru ca nu voi mai fi singura… o sa te pierzi doar in bratele mele, nu va mai trebui sa invat sa renunt la tine, la noi…si ma vei invata dorul over and over again…"

Un an mai târziu, sufletul cald, dar imaginar, căruia îi scriam la finele lui 2007, a devenit, ca prin minune, cât se poate de real. Asta nu înseamnă că nu mai am dorinţe, ci doar că ele au căpătat între timp alte forme şi alte sensuri. Nici eu nu mai sunt acceaşi, cum aş mai putea fi?

Şi-acum mă aflu undeva unde nu mai credeam că o să ajung. E totul nou, curat, poate prea nou, poate prea mult faţă de cât aş merita, dar, vorba unei melodii a Mariei Buză, "tu mă ştii, spun prostii/ şi de lacrimi fac risipă"...

Secretul meu nu e secret/ când tu mă dai, deşi mă ţii/ şi mă citeşti, deşi mă scrii/ căci tu mă ştii, deşi mă-nveţi/ şi te mai vreau, deşi te am...



Valerica Mihali - Vieni Da Me
Asculta mai multe audio Muzica »

6 comentarii:

LaVi spunea...

nimic nu-i imposibil. doar ai curaj si viseaza si traieste. :)

Crengu spunea...

Daaaa. E minunat sa-ndraznesti sa faci toate astea, chiar si cu pasi mici, la inceput. :)

Ema spunea...

Il y a tout de meme une chose qui compte,dans la vie:c'est de ne pas etre vaincu.
Tr:Exista totusi un lucru care inseamna ceva in viata:sa nu fii invins.
(Andre Malraux-Cuceritorii)

Crengu spunea...

Multumesc, Ema! >:D<

Anonim spunea...

si char daca visele nu sunt cum ai fi vrut , se va stradui sa te surprinda altfel si mai placut

Crengu spunea...

@Anonim

E prea puţin ce pot mărturisi,
Dacă-ai fugi şi nu te-aş mai găsi,
Dar, ca să afli totul, nu e greu;
Ascultă-mă cu sufletul, mereu,
Lăsându-mă să cred că nu mai vrei
Să te desprinzi cumva din ochii mei
Şi-ai să înţelegi cât frig s-ar întâmpla
Dac-ai fugi şi nu te-aş mai afla...
(George Ţărnea-Reflex 110)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS