Back on track

2 ianuarie 2009

M-am întors. Cu forţe noi. După un Crăciun de poveste, cum să nu-mi fi reîncărcat bateriile?
biggrin
Acum încerc să mă pregătesc pentru anul care a venit, cine ştie ce îmi va mai aduce! Cineva mi-a urat să am parte de surprize plăcute. Pe undeva, cumva, le bănuiesc pe unele, dar parcă nu-mi vine să îndrăznesc să cred.
blush
Până la urmă oricum o să se întâmple ce este dat să se întâmple, căci eu pot să-mi doresc multe, dar nu toate să-mi şi fie de folos.

Voi ce vă doriţi pentru acest an?

3 comentarii:

LaVi spunea...

Bine ai revenit, Crengu.
Ce vrea Dumnezeu îmi doresc.
Să fii fericită şi iubită!

Ema spunea...

LA MULTI ANI!
Sa-ti implineasca Dumnezeu toate dorintele si sa ai parte de tot ceea ce iti doresti!

Crengu spunea...

La multi ani! Toate cele bune vi le doresc si eu! Si pana la urma, tot ce e de folos sa se implineasca! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS