I wish...

4 decembrie 2008

Ştiu: iarna e a noastră şi abia aştept să ningă peste noi... fulgi mari, moi, să ne acopere şi să ne ascundă de lume, de oameni, de... noi. Vreau timp. Vreau alei luminate de felinare şi frunze-ultimele- ce se desprind de ram. Vreau apă susurând sentimente şi paşi care să mă ducă la tine. Vreau urme timide prin zăpada abia ninsă, vreau liniştea mării ochilor tăi.
Vreau să mă cufund în plapumă şi pe noptieră să-mi las o cană de ceai, biscuiţi şi mandarine şi-o carte bună, s-o citesc din scoarţă-n scoarţă. Vreau amintiri cu noi din vremuri ce vor veni...

În curând lipsa timpului se va acutiza şi toate aceste dorinţe vor deveni arzătoare. Ştiu, uneori nu am chef, fug de nişte responsabilităţi ca să-mi răsfăţ sufleţelul, dar va veni vremea în care le voi face pe toate cu drag, voi avea nişte motive în plus şi altă tragere de inimă. Nu mă dojeni, mă cert şi singură, sunt mult mai critică cu mine însămi decât cu cei din jur.

Ştii, cândva îţi scriam conştientă că nu citeai, nu aveai cum, nu erai pe aproape; îţi scriam aşa cum ar trebui să-i scriu lui Moş Crăciun, ca unui personaj imaginar. Numai că Moşu' citeşte tot ce primeşte.
biggrin
Azi eşti real şi ce-aş putea să cer mai mult? Ah, da, ştiu: timp. Cu tine, cu noi.
Aşa că nu mă dojeni. Mi-ai lipsit. Şi chiar dacă ne-am găsit, să ştii că tot mi-e dor de tine. Şi o să dau faliment, pentru că trebuie să-ţi plătesc drepturi de autor.
notworthylaugh

... şi abia aştept să ningă peste noi... fulgi mari, moi, să ne acopere şi să ne ascundă de lume, de oameni, de... noi...

2 comentarii:

alexander spunea...

albul este ca o imbratisare. ceaiul aburind este de fapt sufletul tau. cartea oglinda. si el ... (esti pregatita?) el esti tu intr-o varianta mai buna.
weekend magic

Crengu spunea...

cum de... stii? se-anunta weekend frumos, intr-adevar. :) la fel iti doresc si tie.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS