Everything

7 decembrie 2008

Miroşi a linişte, a pace şi ai gust de aer şi de apă... Mi-a fost atât de dor!...

Câteodată aş vrea să pot da timpul înapoi, să elimin momentele în care n-am ştiut să te aştept şi n-am ştiut să te caut. Dacă ar fi să regret ceva în viaţa asta, acestea ar fi regretele mele...
Să spun că am avut de învăţat? Bineînţeles, experienţa e cel mai dur profesor însă. Acum nu-mi rămâne decât să mă bucur că-mi eşti. Că am găsit drumul spre tine. Poate că ai presărat în calea mea firimituri de pâine, cum au făcut Hensel şi Gretel, sau poate că, flămândă de fructe, jumătăţile noastre de portocală s-au atras reciproc, ca influentate de un magnet.

Când într-un sfârşit s-au regăsit, te-am pictat pe pânza sufletului meu şi ţi-am intitulat tabloul "Veşnicie"!



Find Me Here
Speak To Me
I want to feel you
I need to hear you
You are the light
That's leading me
To the place where I find peace again.

You are the strength, that keeps me walking.
You are the hope, that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose...you're everything.

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

You calm the storms, and you give me rest.
You hold me in your hands, you won't let me fall.
You steal my heart, and you take my breath away.
Would you take me in? Take me deeper now?

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
And how can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

Cause you're all I want, You're all I need
You're everything,everything
You're all I want your all I need
You're everything, everything.
You're all I want you're all I need.
You're everything, everything
You're all I want you're all I need, you're everything, everything.

And How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

Would you tell me how could it be any better than this?

12 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Te-a impresionat filmul, nu? Stiam eu! :D :*

Crengu spunea...

Compania a facut totul! :p :*

alexander spunea...

suntem chit. uite un film pe care l-am vazut si eu si m-a impresionat. am ajuns la el 'intamplator', cautam filme cu personaje care sufera de amnezie and...
si sunt gelos pe tine:D pt expresia
/flămândă de fructe, jumătăţile noastre de portocală s-au atras reciproc, ca influentate de un magnet./ foarte frumoasa

Crengu spunea...

Merci, Stef! :) Dar vezi tu, tu esti gelos pe mine pt o expresie, eu sunt geloasa pe tine pt toate poeziile tale! :p

Despre film auzisem de mult, dar de-abia azi l-am vazut. E oare cineva care nu si-ar dori o dragoste ca a lor?

mario spunea...

alexander cauta "Forrest Gump", a castigat multe premii.

LaVi spunea...

Bucură-te de ce ai sau caută ceva şi mai bun, mai mare.
Trăieşte viaţa frumos, la fel şi iubirea.
Lasă filmele.

Crengu spunea...

LaVi, exact asta si fac: ma bucur, iubesc si traiesc din plin. :) Filmele sunt doar un mod de a-mi petrece timpul uneori, nu inseamna ca traiesc prin ele. :)

LaVi spunea...

Crengu, nu era cu răutate.
Ci doar o invitaţie la viaţă. :(

Andreea spunea...

Si mie mi-a placut filmul asta, il asociez cu Notebook, le-am vazut in aceeasi zi. Sunt doua filme care invita la constientizarea lucrurilor cu adevarat importante intr-o maniera frumoasa, eleganta, de suflet.

Andreea spunea...

Scuze, ma refeream la "Message in a bottle"

Crengu spunea...

@Lavi- Stai, nu te supara, nu am zis ca ai fi spus-o cu rautate. :) Cred ca ai observat ca prima parte a postarii e reala, e din viata mea. Filmul mi-a placut, dar doar atat, stiu ca viata trebuie traita asa cum e ea, pt ca nu se prezinta ca in filme.

@Andreea-Am vazut si Mesaj de departe, la fel de superb. Filmuletul de la aceasta postare, insa, e din Notebook. :D

Andreea spunea...

Da, mi-am dat seama dupa ce am postat ca am scris tot Notebook; dar m-am corectat:D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS