Dar din dar se face dar!

18 decembrie 2008

Aveam în cap câteva subiecte pentru postări, dar n-am avut şi timpul necesar. Cred că o să ne mai vedem pe aici de-abia în 2009. Tot ce-mi rămâne de făcut e să vă doresc Sărbători Fericite şi un An cu adevărat Nou! Să fiţi mai buni, mai blânzi, mai calzi, mai mulţumiţi de ceea ce aveţi, sănătoşi, iubiţi, fericiţi şi măcar cu un dram mai înţelepţi! Şi nu uitaţi că dacă vreţi să schimbaţi ceva sau pe cineva, trebuie să începeţi cu voi înşivă!

De la mine pentru voi, măcar în imagini!





EXTRA - E Vremea Colindelor
Asculta mai multe audio Muzica »

P.S.: Zăpada e 100% naturală. Pozele le-am făcut în weekend, la Azuga.

5 comentarii:

ema spunea...

Noul an se asterne inaintea noastra ca un volum nescris cu 365 de pagini goale. Iti urez sa le scrii numai cu lucruri bune, impliniri si fericire pentru ca la sfirsitul volumului sa-l citesti cu bucurie.
SARBATORI FERICITE!

victor ciobanu spunea...

Sărbători Fericite şi ţie şi fie ca anul care vine să fie unul plin de împliniri.

alex spunea...

eu nu am avut timp sa fac poze :(

Anonim spunea...

Te iubesc femeie.......

Crengu spunea...

@alex- O sa ai timp sa faci, zapada sa fie! :)

@Anonimule- Frumoasa surpriza mi-ai facut! :) :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS