Clatito-party

7 decembrie 2008

No, poi ieri o fost o zi... indescriptibilă.
laugh Adică, am poze, dar încă mă mai gândesc dacă să vă arăt sau nu ce-am făcut.
laugh S-o numit "clatito-party" şi ştiu că o să-mi iau nişte înjurături pentru că vă fac poftă de clătite. Asta e, puneţi mâna şi tigaia la treabă şi faceţi-vă!
tongue
Ce rea sunt!
devil

Reţetă de clătito-party:
-9 oameni (sau mai mulţi, după caz şi după mărimea casei/garsonierei/apartamentului), care ne cunoşteam mai mult sau mai deloc între noi
-chef şi bună dispoziţie
-ustensile şi ingrediente pentru clătite
-imaginaţie şi trăznăi cât cuprinde
-şi bineînţeles, un aparat foto. Musai.
laugh

Rezultatul? Distracţie garantată şi burta plină!
biggrin
Aaa! N-am avut niciun sărbătorit, deşi aceasta ar fi fost impresia! Oricum impresiile au fost multe şi variate! Casieriţa de la Cora ştie!
rotfl

L.E.: Am uitat de vinul fiert!
blush A fost şi el prezent!
biggrin

2 comentarii:

LaVi spunea...

Vreau o clatita-foto! Nu fii egoista.

Crengu spunea...

Poi, n-am poze cu clatitele facute gata, ci doar cu noi, traznitii de la party. :)) Daca vrei una asa, cred ca se poate rezolva.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS