Bucureşti-ul în haine de sărbătoare (!?!)

10 decembrie 2008

Mă tot întreabă oamenii cum arată Bucureşti-ul de sărbători. În niciun fel.
Adică, da, e împodobit, ici-colea. Primarii de sector au avut grijă să presare câte-un şirag de beculeţe din loc în loc, să nu bată chiar aşa la ochi faptul că nu s-au preocupat prea mult. Am ajuns la concluzia că îmi place mai mult orăşelul meu de provincie, multicolor în perioada asta.
Pentru cine nu mă crede că Buc-ul nu e aşa impresionant, mai jos are câteva mostre din Piaţa Unirii, făcute în seara asta.


Bradul şi sania Moşului sunt în parcul de la Unirii, unde e amenajat un fel de orăşel al copiilor, (aici piticii mari şi mici se pot întâlni cu Moşu'), un patinoar şi un târg de Crăciun, la căsuţele căruia găsiţi diferite specialităţi, de la kurtos-ul unguresc, până la cârnaţi, pop-corn, vin fiert, sandwich-uri, praline, turtă dulce. O imitaţie a târgurilor de Crăciun din străinatate. Numai că nu la acelaşi nivel.

P. S. : Scuzaţi calitatea imaginilor! Pozele sunt făcute cu mirificul meu telefon, deoarece camera foto e în carantină.

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS