Astazi e ziua ta, zi frumoasa ca tine!...

3 decembrie 2008


Sunt multe lucrurile pe care as vrea sa ti le spun, dar uneori cuvintele nu vor sa iasa... Le place in culcusul lor, la caldura. Si totusi stiu ca meriti mult mai mult decat as putea eu vreodata sa-ti ofer. Ma simt mica, neinsemnata, stiu doar ce-am fost si ce as vrea sa fiu. Sunt atat de aproape de tine si inca atat de departe! Te merit atat de putin, dar imi doresc atat de mult sa fiu demna de tine! Te simt atat de mult si totusi e atat de putin! Azi nu am ce sa-ti ofer, nu sunt cu nimic mai speciala decat altele. Poate ca nici maine nu o sa am ce sa-ti ofer. Si daca nu am acum, poate ca nu voi avea nicicand. Sunt doar un puzzle de mii de cioburi, imi pipai trecutul printre miile de rani. Vindecarea imi apartine sau va veni cu timpul. Tu stii cine sunt, am certitudinea ca ma simti, ca intr-un fel, cumva, ma cunosti mai bine decat ma cunosc... Stii ca ma ambitionezi si-mi dai incredere sa scot la iveala tot ce a ramas bun in mine, in stare latenta? Stii ca ma faci sa uit ca simt colturile fiecarui ciob din mine, ca ma faci sa cred ca pot, ca merit? Stii ca toata minunatia pe care mi-o atribui, ma face sa bag capul in pamant, precum strutul si totusi sa-mi doresc si mai tare sa o ating?

Azi, mai mult decat "un sincer si traditional" La multi ani!, iti multumesc pentru ca... esti! :)



Astazi e ziua ta - tango
Asculta mai multe audio Divertisment »

5 comentarii:

alexander spunea...

iubitul tau e un adevarat norocos. frumoase cuvinte
seara buna

Crengu spunea...

hmm, nu stiu, o sa-l intreb! :D te mai astept pe aici! :)

Andrei Crăiţoiu spunea...

Ma bucur pentru fericirea ta. Mai este putin si ii vei spune din nou vorbe frumoase. Sper ca in acest an multe cuvinte inca nespuse sa plece de la caldura din culcusul lor. Si mai cred ca miile de rani ale trecutului s-au vindecat curat fara nici un fel de cicatrici. Sa ai grija, pestii sunt foarte sensibili si uneori nu suporta prea multa agitatie in jurul lor.

Crengu spunea...

Am multe sperante-n suflet, nu stiu cate, insa compenseaza toate miile de rani. Cicatrici? Hmmm, daca nu le mai simt, inseamna ca nu mai sunt. :) Iar el, el e sagetator, dar zodia conteaza mai putin. :) Astept sa citesc despre fericirea ta. :)

Andrei Crăiţoiu spunea...

Hmmm, am vazut 12/03/2008 si am zis pesti. De fapt este nascut pe 03/12/I don't know. :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS