Amintiri

5 decembrie 2008




O bucăţică din Amiens (Franţa) oraşul care anul trecut, în perioada asta, îmi era casă.










Aşa am întâmpinat sărbătorile de iarnă, departe de casă.

Liniştea unei camere de cămin, de 9 m pătraţi (da, cămin şi linişte, două cuvinte care acolo merg foarte bine împreună


biggrin), câteva colege cu care plecasem din ţară, o experienţă nouă şi mult dorită
love , oameni şi locuri noi, vise, iluzii, sentimente, un radio ce-mi acompania singurătatea...


Au fost doar 4 luni şi jumătate... Încă mi-e dor...




6 comentarii:

Cristina spunea...

Hey :* Demult iti citesc posturile :) de la tine am aflat de Teodora si de la tine am aflat ca esti fericita din nou. Cu toate astea e prima oara cand te salut pe blog :). Crengu, ma bucur sincer pentru tine ca zambesti din toata inima si ca traiesti la intensitate maxima. Te pupa Cristina :*

Gabriel Leonard spunea...

Salut! Te-ar interesa un link exchange cu blogul : www.leo-gab.blogspot.com ? Daca da,dai tu un add la IM: nykleo sau putem vb direct de pe blogul meu.Bafta la trafic!

Crengu spunea...

@Cris-te pup si eu! Multumesc mult pt urari! Poate ne vedem si noi prin Bucuresti-ul asta mare! Ai grija de tine!
@Gabriel Leonard-Bafta si tie!

Andreea spunea...

Haine noi de Craciun?
Imi place.

Experienta ta din Franta...cred ca a fost foarte frumoasa, am vrut si eu sa plec, dar..

Crengu spunea...

@Andreea-Ma bucur ca-ti plac hainutele mele! :D Cat despre Franta, imi doream de mult si am profitat cand s-a ivit ocazia. Dincolo de distanta si de sarbatori petrecute departe, a fost fain. :)

frantuzoaica spunea...

si mie imi este al naibilui de dor de franta....ma consolez cu o tastatura in franceza si cu afisajele net to tin franceza.... nu era 9 m patrati ....erau dreptunhiulari... :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS