Aievea

12 decembrie 2008



Stefan Hrusca - Ninge la fereastra
Asculta mai multe audio Muzica »

Zilele astea sunt nostalgica, melancolica... Visez la zapada, la vremuri ce vor veni si la vremuri ce-au fost... Melodia aceasta a lui Hrusca s-a lipit, acum ceva timp, intr-un mod inexplicabil de sufletelul meu...

Obrajii-s imbujorati de frig, mainile inghetate si picioarele cocotate pe soba. Bunica ma dojeneste sa ma schimb, ca-s transpirata, sa nu racesc la plamani si-mi face repede un ceai. Miroase a cozonac. Nimeni nu face cozonaci asa buni! Ca un copil veritabil ce sunt, rup cu pofta dintr-unul. Aburul se imprastie prin camera. Ah, ce frige! Si ce buun si pufoos e! -Mamaie, cati ai facut? Nu cred ca mi-ajunge unul!

Ma trezesc buimaca. Bunica nu-i. Si nici bunicul. Nu vor mai fi... A ramas doar mirosul cozonacului proaspat scos din cuptor si o privire fugara pest gard. Un ceas de mana, barbatesc, atarna clipele-ntr-un cui...

Intr-un orasel uitat de lume, la un colt de strada, o casuta tapeta cu amintiri imi zambeste...

3 comentarii:

Cristina spunea...

Foarte sensibil, ce frumos scrii Crengu! Cineva de la Toparceanu, care din pacate acum nu mai e, ar fi fost foarte mandra de tine...

viktor spunea...

foarte frumos!

Crengu spunea...

@Crisule, chiar mi-e dor de dansa...
@viktor-multumesc! te mai astept! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS