Vacanta

5 noiembrie 2008


Aveam nevoie de un respiro, de o plimbare prin parc, printre frunzele asternute covor sub talpile mele. Zilele acestea n-au fost unele dintre cele mai bune, dar am reusit sa ma mentin pe linia de plutire, iar plimbarea de ieri mi-a mers la suflet!
De maine imi iau vacanta! Cateva zile, ce-i drept, pana luni, cand o sa revin in orasul acesta aglomerat, trist si grabit. O sa fie o vacanta binemeritata, in weekend se intampla lucruri frumoase. Desi, ceva imi spune ca inca de vineri o sa am parte de niste surprize extrem de placute.
Iar azi o sa ma bucur de un film la cinema inainte de minunatul seminar de comunicare. :D Mai multe detalii nu dau acum, poate... dupa publicitate! :))



The Corrs - Dreams
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS