Urme pe cer

3 noiembrie 2008

"Dragostea nu se naste adevarata, ea devine adevarata, daca tu alegi sa o cresti!"

Da, stiu, e nevoie de putin efort pentru a ajunge la dragostea adevarata. Dar cum o relatie presupune doi oameni, nu poate numai unul dintre ei sa aleaga sa creasca dragostea. E ceva ce trebuie sa faca amandoi. Si se pune o intrebare (sau se isca mai multe): cum stii ca omul cu care vrei sa incerci sa cresti iubirea, e omul potrivit? Scrie pe fruntea lui, in palme sau in ochi? Probabil ca da si probabil ca e nevoie sa stii sa "citesti".
Oare e adevarat ce spune o melodie din zilele noastre : "Do we search for soulmates all our life?"
Unii sunt norocosi, nu trebuie sa caute prea mult. Se cunosc, se iubesc acum si restul vietii lor. Altii tot cauta. Poate pentru ca nu stiu exact ce vor, poate pentru ca nu sunt dispusi sa faca anumite compromisuri, poate ca nu stiu sa accepte defectele partenerului si poate nici chiar pe ale lor. Sau poate pentru ca pur si simplu dau peste oameni care la randul lor nu sunt dispusi sa se implice asa cum trebuie intr-o relatie, care inainte de a-si cunoaste, intelege si accepta partenerul, nu se cunosc, inteleg si accepta ei insusi.
Nu sunt in masura sa dau retete pentru relatii perfecte, nici nu
cred ca exista. Nu sunt in masura sa judec sau sa critic pe unii sau pe altii care sunt in cine stie ce relatii. Dar sunt in masura sa-mi doresc un om care sa vrea sa creasca dragostea impreuna cu mine! Si sa fiu si eu un om cu care cineva sa-si doreasca sa faca acest lucru! Poate chiar am gasit acea persoana. Sau poate mai am de cautat si de asteptat. Raspunsul se afla in sufletul meu cu siguranta! Ramane sa-mi dedic un pic de timp pentru a-l asculta!







Aurelian Andreescu - Tu esti primavara mea
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS