Prima zapada!

24 noiembrie 2008

Am primit o noua sarcina. :D Sa ii scriu lui Mos Craciun. :))
Daaa, sunt si eu copil. :"> Si pentru ca tot ma bucur de copilul din mine, weekendul acesta m-am desfatat cu zapada. :x

Au fost cele mai faine zile de pana acum. Pentru linistea pe care mi-au adus-o, pentru oamenii cu care le-am petrecut, pentru zapada de care anul trecut, in perioada asta, mi-era atat de dor. Si ieri m-a nins, eram un om de zapada ambulant. :D Desi ma chinuiam sa vad printre fulgii de nea ce-mi bateau direct in fata, cand si-au terminat parada, mi-am lasat zdurdalnica amprentele pasilor pe covorul alb, proaspat asternut si am admirat peisajul. Frig, viscol? N-am mai simtit nimic! Sufletul meu era fericit! :D

Si-acum trebuie sa incep scrisoarea catre Mos Craciun. :)) Nu stiu daca i-am scris vreodata, stiu ca am avut anul trecut o tentativa, cand eram departe. Nu stiu daca am fost cuminte anul acesta, ca sa-mi permit sa-mi doresc ceva. Stiu doar ca s-au intamplat multe, ca la sfarsitul anului trecut imi doream sa pot sa respir si eu; nu s-a intamplat asa ceva, au venit toate val-vartej peste mine, unora le-am facut fata cu brio, unora mai putin; intr-un final vad ca inca traiesc si mi-e bine. Nu stiu daca Mosu' stie ca eu am primit deja cadoul pe care mi l-am dorit mereu. :D Iar daca nu stie, il anunt acum. :x Insa tot o sa-i scriu, inca am dorinte, numai ca de data asta nu-mi (mai) doresc nimic pentru mine. :p

Asa ca, daca dispar de pe aici si imi fac rar simtita prezenta, sa stiti ca ii scriu Mosului si ma straduiesc sa scriu fooooarte caligrafic. :D



Proconsul - Prima zapada
Asculta mai multe audio Muzica »

* detin drepturi de autor pentru fotografia acestei postari! Multumesc!

3 comentarii:

Andreea spunea...

Anul trecut nu am indraznit sa-mi doresc nimic. Aveam o stare de resemnare. Dar am primit poate cel mai frumos dar de Craciun.
Acum cred ca e timpul sa ascult "Last Christmas" si sa recunosc ca nu merit sa vina si anul acesta.

Adrian spunea...

Andreea, nu trebuie sa lasi trecutul sa intunece prezentul.. E frumoasa melodia de care spui, frumoase si versurile.. dar cam triste. N-o pune pe REPEAT!! :D
Oricum, pe mine m`a binedispus postarea Gabrielei.. Si sper sa nu fie cum spune ea in ultima parte.. sa mai dea si pe aici pe blog [cat de des].. Si da, cu postari de genul la asta :D Succes, life is beautiful if we believe it`s beautiful :D

Andreea spunea...

Mersi, Adrian. De obicei sunt optimista, m-am autoeducat in sensul asta, dar mai am momente...

Si mie mi-a placut articolul si ma bucur pentru Crengu. Inteleg ca e fericita:)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS