Nostalgie

10 noiembrie 2008


Usor-usor incep sa recuperez cate ceva din ceea ce anul trecut, in perioada asta, mi se parea ca pierd. Am revenit dupa cateva zile petrecute acasa, cu parintii, cu prietenii, in linistea unui oras mic, poate prea mic, dar atat de linistit... Toamna si-a lasat si prin el amprenta. M-am plimbat anonima si tacuta pe strazile lui, rascolind cu picioarele gramezile de frunze cazute si nestranse inca. Cu fiecare adiere, cu fiecare frunza si fiecare gand, mi-am recapatat fortele.
Am ramas datoare cuiva pentru ca nu am reusit sa ne intalnim nici acum, dar o sa ma revansez cand nici cu gandul nu gandesti, draga Raluca. ;) Si mai sunt datoare unui omulet de care mi-e tare dor, dar pe care nu am reusit sa-l vad in acest weekend.
E toamna, e noiembrie, e nostalgie... dupa vremuri de demult, cu parfum frantuzesc, dar mai ales dupa vremurile ce vor veni. Azi am cate un "Multumesc!" din suflet pentru fiecare om pe care l-am intalnit pana acum, care mi-a zambit, care m-a iubit (sau inca ma mai iubeste), care m-a dojenit sau poate m-a certat; pentru fiecare om care, intr-un fel sau altul, mi-a marcat viata si m-a ajutat sa devin!...

Un comentariu:

Raluca Nicula spunea...

Aştept revanşa!!! :D:D :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS