Noi

27 noiembrie 2008


EU…ma doare fiecare cuvant
Si-am plans in fiecare litera
Nu sunt decat un puzzle de mii de cioburi…
Alegi sa ma spargi sau sa m-alini ?
Ma vei blestema cu fiecare raza de soare
Ce se va reflecta in mine
Sau ma vei iubi cu fiecare nor ?
Uite, se scutura frunzele de toamna si vant
Si-mi legan visele in ochii tai..
TU… de unde vii si un’ te duci ?
De ce m-atingi si nu ma frang ?
De ce te tin si nu dispari ?
De ce imi esti ? De ce ma curg ?
Ma vei iubi cu fiecare raza ?
Ma vei uri cu fiecare nor ?
Se leagana visele in toamna si-n vant,
Se scutura frunzele de-albastru si cant…
Ma doare fiecare litera
Si-am plans in fiece cuvant…

( azi, 27 noiembrie 2008)

2 comentarii:

LaVi spunea...

Bine ai revenit în jocul cu ...cuvinte din sticlă!
Şi dragostea poate scoate din noi ce-i mai frumos, nu numai durerea.

Crengu spunea...

Bineinteles. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS