Feeling

12 noiembrie 2008



Luis Armstrong-Somewhere over the rainbow
Asculta mai multe audio Muzica »


E o stare grozava de bine, de... implinire neasteptata, dar dorita si cautata de mult. Incerc s-o asimilez si sa ma invat cu ea. Par suspecta, colega mea ma intreba de ce sunt suparata in seara asta, dar mi-e bine si nu sunt invatata cu starea asta... adica... s-au intamplat destule in ultima vreme, au venit val-vartej si m-au luat prin surprindere... Si cu toate astea, mi-e bine, mi-e atat de bine!...E ca si cum in sfarsit mi-am gasit locul, rostul, ca si cum lucrurile s-au asezat asa cum trebuia, desi au existat momente in care as fi zis ca e de-a dreptul furtuna.
Acum ma gandesc la tot ce-a fost, prin cate am trecut ca sa ajung aici, cate am avut de invatat, cat m-am luptat cu mine si cat s-au luptat altii (mai bine zis altele, fetele stiu de ce :p) cu mine. Toate au avut un rost, desi la momentul acela nu am inteles nimic, desi m-am suparat si m-am razboit cu lumea, cu Dumnezeu si cu mine. Cu siguranta o sa mai am astfel de momente, acum macar o sa stiu sa le recunosc si o sa ma descurc altfel cu ele.



Luis Amstrong - What a wonderfull world
Asculta mai multe audio Muzica »

*nu fac reclama la vin, pur si simplu s-a nimerit de minune imaginea cu starea mea de acum!

Un comentariu:

drush spunea...

hehe vad ca iti prieste atmosfera de Bucuresti! Fetele stiu de ce... :)) Ma bucur sincer pentru tine. pup

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS