Emergenza... d-amore!

5 noiembrie 2008


Azi nu sunt pregatita sa scriu despre tine, sau despre noi, cei ce am fost si cei ce vom fi. Azi vreau doar sa fiu si sa nu ma gandesc la nimic. Azi vreau sa profit de fiecare clipa, desi vremea e mohorata si neprietenoasa. Azi nu voi scrie despre tine, poate nici maine si nici alta data. Pastrez pentru mine tot ce a fost, intr-un ungher aparte... in speranta ca cel ce va fi langa mine va sti sa aibe rabdare. Si intelegere. Nu ma grabesc nicaieri. Nu vreau. Vreau pasi mici, dar siguri. Stiu foarte bine acum ce isi doreste sufletul meu. Poate celui care va veni nu-i va fi usor sa ajunga la mine, sa ma faca sa simt ceea ce trebuie. Dar nu-i va fi imposibil. Are nevoie de rabdare si de gingasie. Si sa nu ma intrebe nimic, daca eu nu sunt dispusa sa vorbesc. Sa lase totul sa vina de la sine. Usor-usor ma va invata pe de rost si impreuna vom invata sa crestem dragostea. Si va fi pentru totdeauna! Fara momente de razgandire, fara cale de intors. Doar noi doi, mereu.
Poate ca e ciudat si doare sa-mi fauresc din nou iluzii, dar cum as putea trai fara speranta ca intr-o zi va fi bine? Iar cand ii voi intalni privirea, sufletul meu il va recunoaste si va tresari incetisor. Si voi sti...



LAURA PAUSINI - Emergenza D'Amore
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

Andreea spunea...

Trecutul il stim, ne doare sau nu, trebuie sa-l acceptam, prezentul trebuie sa-l simtim, sa-l constientizam, dar gandul la viitor e cel ce ne aduce speranta.
Frumos post.

Crengu spunea...

Multumesc frumos, Andreea! :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS