Cuvinte care elibereaza

25 noiembrie 2008

Romanul unei psihanalize, scris de Marie Cardinal.

Dupa primele pagini, cand am realizat despre ce e vorba, mi-am dat seama ca citesc poate prea tarziu aceasta carte.
Acum cativa ani cineva avea nevoie de mine, de intelegerea mea si de ajutorul meu. Acum stiu ca nu am inteles-o suficient, oricat m-am straduit. Nu pot decat sa sper ca m-a iertat pana acum sau macar ca o va face la un moment dat.
Dar imi e de folos cartea si abia astept sa o duc pana la capat. Ma fascineaza subiectul. Nu va dezvalui nimic! Daca macar titlul va starneste curiozitatea, va recomand s-o cititi.
Tot ce pot sa va spun e ca sufletul omului e complex, ca psihicul ne poate juca feste, dar ca sta in puterea noastra sa ne vindecam, sa ne "eliberam." Cu putin ajutor, daca simtim ca singuri nu am face fata! Lectura placuta!

3 comentarii:

alexander spunea...

promit sa citesc. fie si pentru coperta.
iti recomand si eu una
irvin yalom - plansul lui nietzsche

Crengu spunea...

multam. :D chiar aveam nevoie de niste recomandari.

alexander spunea...

editura humanitas. raftul denisei. e o carte de referinta. pe mine m-a salvat:)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS