Crizanteme de suflet

11 noiembrie 2008

Pana azi, doua vaze pline cu crizanteme ne-au infrumusetat, mie si Andreei, camera. Au stat cuminti si ne-au suportat toanele, temperatura, au ascultat conversatii, confesiuni, au fost martorele unor sentimente timp de cateva saptamani. Azi mi-am luat la revedere de la ele. Si ma gandeam... cred ca asa e si cu prietenii si oamenii care conteaza cu adevarat in viata. Sunt langa tine, te sustin si te dojenesc, te desparti de ei o vreme (pentru studii, serviciu...), dar apoi revii langa ei si descoperi ca daca nu i-ai avea, viata ti-ar fi goala.

Noi se pare ca am demonstrat ca meritam sa crestem ceea ce incepusem sa sadim la un moment dat. Acum nu-mi ramane decat sa-ti daruiesc aceste flori ca simbol al prieteniei noastre, al anotimpului pe care-l incununeaza si al unei zile a ta ce va veni in aceasta luna si de care nu am uitat. ;)

Crizanteme pentru tine, moderatoare la inceput de drum!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS