Cadoului meu de Craciun

27 noiembrie 2008


In fiecare zi realizez tot mai mult ca mi-am primit timpuriu cadoul de Craciun. Si ce e si mai frumos si mai uimitor, e faptul ca e cu adevarat un dar si nu doar pentru acum, ci pentru toata viata.

Inca ma mai minunez si-mi umbla prin minte ganduri ca nu il merit, ca e prea mult, ca eu nu am facut nimic ca sa ma simt demna de el, ba din contra, am facut multe pe dos.
A aparut cand nu ma asteptam, cand credeam ca viata mea o sa ia o cu totul alta intorsatura. Si a facut ca totul sa fie normal, firesc, de parca ar fi fost aici dintotdeauna. Ce-i drept, a fost mereu cu mine... l-am cautat (asa cum am crezut de cuviinta, mai stangace uneori), l-am asteptat si totusi nu aveam rabdare. Mi-am lasat sufletul sa se sparga in mii de bucati, am luat cioburile si m-am straduit sa le pun laolalta de fiecare data. M-am intepat, m-am taiat, mi-am privit chipul in imperfectiunea lor: eram la fel de imperfecta. Si sunt in continuare.

Sufletul meu nu-i decat un puzzle de cioburi lipite. Numai lacrimile il mai spala si-l mai purifica uneori, in momentele in care nimeni nu stie, atunci cand nimeni nu vede... Omul trebuie sa mai si planga in viata! Da, ii face bine. Am voie sa plang, stiu. Am voie sa sper, sa cred si sa iubesc. Si totusi, candva stiam ca nu merit nimic, ca nu am voie sa sper, pentru ca sufletul e fragil, ca nu am voie sa cred, pentru ca oamenii-s parsivi, ca nu am voie sa iubesc, pentru ca cineva ma va rani...

A venit vremea... e bine, e cald, e firesc, e finut si gingas... ce daca afara e frig de crapa pietrele? Mie mi-e cald mereu. Ce daca oamenii spera, viseaza, doresc si nu primesc? Am invatat sa rabd si sa accept ca nu tot ce vreau imi este si de folos. Ce daca valorile s-au rasturnat si lumea s-a schimbat? Nu ma voi rasturna cu ea. Darul meu de Craciun, darul pentru viata mea de aici inainte, merita tot ce am si mai ales tot ceea ce nu am! Tot ce sunt si tot ce nu sunt, dar as putea sa fiu!...



Paula Seling-De gresesc
Asculta mai multe audio Muzica »

5 comentarii:

LaVi spunea...

Uneori, de multe ori, cel mai frumos cadou este cel pe care ţi-l faci tu.

Crengu spunea...

Da. Si totusi exista un cadou pe care nu ti-l poti darui tu, Dumnezeu ti-l scoate-n cale. Tu poti cel mult sa-ti deschizi sufletul, sa-l astepti si sa privesti, ca sa nu treci pe langa el fara sa-l recunosti. :)

LaVi spunea...

Şi să-ţi deschizi sufletul e un cadou pe care ţi-l faci. E aşa de greu, mai ales când nu mai crezi în minuni sau crezi că nu meriţi...

Crengu spunea...

Stii cum se spune, Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si in sac. :D Un minim de efort trebuie sa facem si noi, oricat de greu ne-ar fi si oricat am avea impresia ca de fapt nu facem nimic. Si-apoi, sa mergi inainte, desi nu mai crezi in minuni, desi ti se pare ca nu meriti, e un pas inainte. :) Nu trebuie sa ne lasam coplesiti de tristete, in orice lucru, cat de marunt, putem zari motive de bucurie. Trebuie doar sa ne dam voie. :D

LaVi spunea...

Si ajungem la cel mai frumos cadou pe care ni-l facem noi.:)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS