Bucuresti,Bucuresti, capitala europeana esti !?

17 noiembrie 2008



Bucuresti , mai Bucuresti
Asculta mai multe audio Muzica »

Ferentari, Salajan, Rahova. Sau, altfel spus, darapanaturi, mizerie, sosele neasfaltate sau peticite de ochii lumii, blocuri vechi, imbracate in haine uscate pe dinafara balcoanelor, piete dezorganizate, trafic imposibil. Cu asta se mandreste Bucurestiul, capitala europeana.

Nu ma mira nimic din ce-am vazut, toate-s vechi, sunt probleme de ani de zile pe care nimeni nu le rezolva. Stau si ma intreb pe ce criterii s-a facut asemanarea Bucurestiului cu Parisul si de unde a rezultat sintagma de "micul Paris". Odinioara poate-si merita din plin aceasta comparatie, acum totul lasa de dorit. In niciun colt din Paris, oricat de suburban ar fi el, n-o sa gasiti dedingrolada din periferiile bucurestene! Imi pare rau ca nu am niste fotografii, imaginile, se stie, spun mai multe decat 1000 de cuvinte!

Statiile de RATB si de metrou, strazile, fatadele blocurilor sunt impanzite de afise cu oameni care promit cate-n luna si in stele daca ajung in Parlament. Intotdeauna se gaseste cine sa arunce in stanga si in dreapta cu promisiuni. Dar faptele unde sunt? Eu sunt satula de vorbe, se spun atat de usor... si uneori mint cu nerusinare...

Nu o sa zic nimic de alegerile din 30 noiembrie. Nu vreau! Sunt dezbatute peste tot si fiecare are ceva de zis despre ele! Eu nu mai vreau sa spun nimic! Decat ca, indiferent de rezultatul lor, consecintele se vor vedea. Si daca lucrurile vor sta ca si pana acum, Bucurestiul va fi cu adevarat capitala europeana cand o sa-mi vad eu ceafa fara ajutorul oglinzii!

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS