Tu esti Soarele meu... :D

9 septembrie 2008

...Esti viata mea! Ca sa incep intr-un mod haios. :p Postarea aceasta e ceva mai speciala. Pentru ca e pentru cineva special. Desi ieri si azi am fost pe drumuri si nu am fost alaturi de tine asa cum se cuvine, desi vei citi in seara asta sau poate chiar maine, nu e tarziu sa stii ca m-am gandit la tine. biggrin

Si mi-am amintit ca anul trecut, cand eu am implinit anii pe care tu ii implinesti azi, a fost cea mai frumoasa zi din viata mea: o zi cu tine si cu cei mai apropiati prieteni.

Stiu ca nu o sa fii de acord cu mine daca spun ca-ti datorez multe, chiar si pentru acea zi de anul trecut in care m-ai facut sa zambesc si sa fiu fericita, desi motive nu prea aveam si stii de ce spun asta. Ne stim de putin timp, de vreo 2 ani mai exact, dar am devenit prietene bune, indraznesc sa spun chiar foarte bune. tongue Si da, mi-as da oricand copiii pe mana ta, sa-i inveti carte si sa-i formezi , pentru ca stiu ce om esti. happy

Sunt o norocoasa ca te-am cunoscut, datorita acestui fapt si nu numai biggrin nu mai regret ca nu am facut facultatea in Bucuresti. Am invatat in timp ca nu toate lucrurile pe care ni le dorim sunt neaparat si bune pentru noi, am invatat sa nu mai pun la suflet orice, pentru ca nu intotdeauna se merita, am invatat sa ma "cresc" si asta pentru ca si tu m-ai ajutat sa inteleg multe si sa las in urma altele.

Azi, cand in buchetul vietii tale mai adaugi un trandafir (albastru, da tongue), e timpul sa-ti multumesc pentru tot! Iti doresc sa ti se intample numai lucruri bune, sa ai puterea sa schimbi ceea ce poate fi schimbat, seninatatea sa accepti ceea ce nu poate fi schimbat, intelepciunea sa faci diferenta (si, din acest punct de vedere, uneori chiar ma uimesti wink), sa ai parte de acea gradina, stim noi care shhh, sa m-anunti cand te cere Bogdan, ca sa pun bani la ciorap biggrin tongue daydream, sa fii iubita, fericita si sanatoasa, ca sa te poti bucura de toate! kiss

La multi, multi ani fericiti, sanatosi si plini de iubire, Drush! bighug kiss partyapplause



Compact - Cantec pt prieteni
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

drush spunea...

Multumesc: pentru urari, pentru felicitari, pentru postul asta, pentru ca imi esti prietena.. si pentru ca ti-ai lasa copii pe mana mea! :) Sper sa am puterea sa fac ce e bine si iti doresc si tie sa ai aceeasi putere, sa treci peste tot ce nu merita luat in seama si sa te bucuri de fiecare minutel din viata ta deoarece merita! Stiu ca uneori viata e nedreapta, urata, scarboasa chiar, grea, dar intotdeauna este frumoasa si trebuie sa stim sa o face mai usoara si sa ne bucuram de ea.Pup eu la tine :) :*

Crengu spunea...

Si eu pup la tine! :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS