Supravietuitoarea :D

29 septembrie 2008

Da, m-am întors. Pentru încă o săptămână, m-am întors. happy Şi da, am veşti bune: SNSPA-Master Comunicare şi Relaţii Publice, păzea, că vin! party Nu sunt geniu, nici nu vreau să fiu, n-am intrat la fără taxă, spre disperarea unora whistle, dar o să mă străduiesc să fie bine chiar şi aşa. happy
Nu ştiu dacă o să-mi fie bine departe de nişte oameni tare dragi mie, nu ştiu dacă o să ajung să iubesc Bucureşti-ul la fel de tare cât îl iubeam şi îl doream odată, nu ştiu dacă o să mă convingă să rămân acolo. Pentru moment, viaţa mea va urma acest drum. happy Mai departe numai Dumnezeu ştie ce mi-a mai pregătit. daydream Ceva îmi spune că urmează ceva tare frumos, ceva ce aştept de mult să se întâmple. smug Mai trăim şi mai vedem! tongue

6 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Felicitari! Doamne ajuta in continuare! :*

Crengu spunea...

Merci, Ralu! :* >:D< Doamne ajuta!

Admin spunea...

Bravo! Succes pe mai departe!

Crengu spunea...

:* Ms, Ghepardi! Succes si tie! Parca te asteapta licenta! ;)

ema spunea...

Iti urez multa bafta!
Sa dea D-zeu sa ti se indeplineasca tot ceea ce iti doresti!
Cu mult drag,
Ema

Crengu spunea...

Multumesc,Ema! La fel si tie! :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS