Remember

30 septembrie 2008



Ritmic


Trec rand pe rand…
se duc clipele,
anii, amintirile
ramane doar reflectia
palida a unui Eu
si reflexul
unei vieti de altadata
agatata de geam,
piere si ultima farama
de primavara,
iar ultimul ciob
din aceeasi toamna
se sfarma
o iarna eterna?
nu, din nou primavara…
cu aceiasi actori,
insa pe alta scena…

(24 martie 2006)


... ceva mai vechi, scris intr-o perioada in care un sfarsit era inevitabil... nu-l doream, nu as fi vrut sa-l accept, dar cineva a hotarat altfel... ultimele clipe cu ea au fost cele mai dureroase, insa, paradoxal, cele mai frumoase si cele mai pline de invataminte... inca mi-e dor... imi amintesc si acum cand a venit intr-un an, de ziua mea, cu bratul plin de trandafiri din gradina, acei trandafiri care mie imi placeau mult si ea stia ... si-a lasat in mine o parte din sufletul ei si o pastrez cu grija... oare s-ar putea altfel? doar a fost bunica mea! love imi va fi dor mereu...

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS