Kitsch la ...Indiggo!

5 septembrie 2008

Am gasit pe blogul lui Ghepardi un articol despre Indiggo. Va mai amintiti de cele doua gemene? Sa va ajut putin, click aici. heehee

Ma intreb ce s-a intamplat cu ele. think Mi-aduc aminte cat de cuminti erau cand au aparut, cum cantau ele ca vroiau sa-i puna soarelui ochelari de soare heehee. Stiu ca au voce, cantau la pian, compuneau poezii, se descurcau foarte bine la scoala, se imbracau decent.

De la o vreme au luat-o razna. silly Mai stiti ce scandal au facut acum cativa ani la selectia nationala pentru Eurovision? Cum au aruncat cu acuzatii in stanga si in dreapta ca au fost furate la televoting? Dar oare nu s-au gandit ca poate oamenilor nu le-a placut melodia lor compusa de Dieter Bohlen, jumatatea blonda a formatiei Modern Talking?

Ma uitam la videoclipul postat de Ghepardi si nu am gasit al cuvant decat penibil !!! Au ajuns sa cante melodii de-a dreptul tampite, sa se imbrace mai rau ca la cabaret si sa se certe mai rau ca tatele la piata. Pacat ca-si striga talentul in cele 4 zari, dar nu stiu sa si-l puna in valoare! N-o sa convinga pe nimeni ca e nevoie de ele, atata timp cat nu stiu sa-si evidentieze calitatile. Ce-i drept, poate ele cred ca asa se obtine succesul. Din partea mea, la cat mai multe "succesuri" ! laugh applause

Pacat de ceea ce-au fost!



INDIGGO - Clar De Luna
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

Admin spunea...

Eu nici nu mai stiam cu ce melodie s-au lansat... A trecut mult de-atunci.

Crengu spunea...

Da, au trecut cativa ani buni. Stiu ca era ceva cu "soarelui sa-i punem ochelari de soare." :)) De "Clar de luna" nici eu nu mi-am mai adus aminte pana nu am gasit-o pe Trilulilu. :p

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS