Gooooo Planet! :D

6 septembrie 2008



Sigur va amintiti de aceste desene animate! biggrin
Din pacate, desenele din ziua de azi nu mai vorbesc despre salvarea planetei, nici macar despre pace. Majoritatea au la baza un erou sau mai multi care se lupta cu raul, reprezentat de diferiti monstri, stafii sau cine stie ce alte creaturi. Violenta e la loc de cinste.

Am observat ca in ziua de azi sunt destul de "la moda" desenele japoneze, numite fie anime-uri, fie manga. Au chiar si un program tv dedicat lor. M-am uitat si eu la cateva si am gasit foarte putine care seamana cu cele de pe vremea cand eram eu copil. Culmea, copiii sunt atrasi de desene indiferent daca au sau nu scene de violenta in ele; adesea ei se identifica cu cate-un personaj din desenele preferate si incearca si in viata reala sa-l imite.

Dar nu am vazut niciun copil care sa aibe ca model pe Sandybelle, care sa mai pomeneasca de strumfi, de Lady Oscar, Pif si Hercule sau Tom si Jerry; modelele lor sunt caractere de desene animate care castiga orice prin forta, care fac proba de muschi si de putere; personaje care noua ne-au inveselit copilaria, pentru copiii de azi nu mai inseamna nimic.
Un exemplu de anime care mie imi place foarte mult si din care chiar cred ca cei mici ar avea de invatat este Kaleido Star. biggrin love

Sora, personajul principal are vise ca oricare dintre noi, dar are incredere in ele, in ea si lupta cu lumea-ntreaga ca sa si le implineasca. Daca reuseste sau nu si prin ce metode incearca, va las sa aflati singuri! wink

4 comentarii:

drush spunea...

Ai dat in mintea copiilor...:)) puup :*

Admin spunea...

Captain Planet... Eram mic atunci.

Crengu spunea...

@Ghepardi-Toti eram mici. :D

@Drush-Stii bine ca nu pot sa ma abtin. :p Din cand in cand mai fac si d-astea! :D

Raluca Nicula spunea...

da, şi eu am momente dintr-astea! Şi nu mi-e ruşine să recunosc. Cineva spunea că atunci când copilul din noi a murit nu mai suntem oameni... BTW... Din Captain Planet am cateva episoade. Vrei şi tu? :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS