Efectele toamnei in...mine! :))

24 septembrie 2008



Vama Veche - Nu am chef azi
Asculta mai multe audio Muzica »

Azi e toamna, bineinteles, cum ar putea sa fie altfel? Azi e timp de plecare, dar azi n-am chef, nu vreau, n-am stare... Azi e vreme de stat in pat, de visat cu ochii deschisi (sau inchisi, dupa preferinte tongue), de tratat inceputul de raceala cu un ceai, de citit ceva si de adormit cu cartea in brate. Si totusi, azi e timp de plecare si eu n-am chef si n-am stare. whistle clown
Am emotii si gol in stomac? worried Cu siguranta!nailbytesigh Cred ca am un gol si-n minte in momentul de fata, ma si mir de unde mai scot cuvinte. rollingeyes No, ce sa mai! Dupa ziua de maine scap de griji! whew
Revin cu noutati de-abia luni, marti, sper sa va pot anunta ca sunt masteranda, daca nu, asta e, ma resemnez, cu siguranta someone has a bigger plan for me than I have for myself. cool
Deja va e dor de mine? smug Ooooo, n-ar trebui! devil heehee
Pana data viitoare, s-aveti grija de voi! Si ca sa-l plagiez pe un amic dj ohgoon, la reauzire! wave



P.S. : Titlul postarii e inspirat din numele eseului meu pentru examenul de maine, "Efectele mass-media in spatiul public". alien

2 comentarii:

Admin spunea...

Succes! ;)

Adi Popescu spunea...

Ştiu şi eu cum este… din pacate. Cu răceala si indispoziţia nu poţi să termini mai repede. Si pentru că nimeni nu spune timpului sa mearga ca racul, putem doar sa avem aer de salina şi sanatate cu Salin. Este şi de viitor pentru că … e al nostru.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS