Dor

22 septembrie 2008


... Se scoborau din nouri
crai albi,
strunind pe deşelate
cu flori de tei
cai dalbi ...
şi dărâmau copile porţi
de-atât uitat cu jind
la ei :
crai albi,
strunind pe deşelate
cu flori de tei
cai dalbi ...



Talisman-Numai una
Asculta mai multe audio Muzica »




... aşa mi-am început eu toamna, cu poezie! În încercarea de a surprinde măcar puţin atmosfera versurilor, am căutat o melodie. Ceva m-a facut să mă opresc la aceasta. Cu siguranţă există cel puţin una mai frumoasă şi mai aproape de adevăr. Cu siguranţă o voi găsi. Până atunci, însă, mă gândesc cu drag de câte toamne o să am nevoie să răsplătesc, să trăiesc şi să simt o iubire "până la Doamne-Doamne şi-napoi" daydream ! De ce să nu recunosc? blush Mi-ar plăcea să fie cât mai multe! Şi oare cine n-ar vrea? biggrin Mulţumesc celui ce mi-a dedicat versurile de mai sus, "din suflet, cu dor!" Mulţumesc, Viorel! rose

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS