Betie... sentimentala

2 septembrie 2008

Omul sanatos raceste vara. Asa si eu! :)) Asa ca zilele astea ma simt de parca m-ar fi calcat trenul! Daca mai pun la socoteala si o melancolie mica, niste amintiri faine din vremuri de demult si altele despre ce ar mai fi trebuit sa se intample, dar n-a fost si sortit, inertia e garantata! :))

Stiu, sunt lucruri pe care ar trebui sa le las acolo unde sunt, sa nu-mi mai amintesc, sa nu mai rascolesc nimic. Cu toate astea, revin toate fara sa le chem eu, atat de proaspete si atat de bete de sentimente de parca ar fi fost ieri!

Oamenii vin si pleaca destul de usor din viata mea, dar mai greu cand e vorba de suflet. Oricat as fi vrut sa-i tin pe unii aproape, pur si simplu nu s-a putut...

Sufletul meu-autobuz fara fund.
Oamenii vin, isi ocupa un loc la-ntamplare
si pana la statia urmatoare trec zilele, lunile sau anii la rand...
Si totusi coboara...



moby SLIPPING AWAY
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS