5

5 septembrie 2008


Da, poate mi-e dor de urma timpului trecut din noi
desi am incercat de-atatea ori s-o sterg,

ea se-ncapataneaza sa ne-aduca aminte

cine am fost


Ce mult ne-am iubit si totusi

cat de departe am fost

Ce mult ne-am urat si totusi

cat de copii am fost


Poate mi-e dor de urma timpului trecut


Chiar si acum cand stiu
ca tu m-asculti
si ca m-astepti

mi-e dor de noi,

cei care nicicand nu ne-am iubit,

desi am fost aproape
nicicand nu ne-am urat,

desi am fost departe...

(14.04.07)

Desi scrisa de mult, o simt ca fiind actuala... E o frantura din povestea noastra... Azi, 5... imi amintesc... as vrea sa-ti scriu o scrisoare... nu ti-am mai scris de mult... cate s-au spus, cate s-au dus... inca nu pot; nu, cuvintele se amesteca si se rotesc, refuza sa stea locului... o sa revin... as vrea sa-ti scriu o scrisoare... de cand nu ti-am mai scris? Ganduri hai-hui si fara rost... ma iarta, nu vreau sa-ti tulbur linistea... aceasta scrisoare nu te va gasi, desi iti stiu prea bine adresa... nu, aceasta scrisoare va ramane in cufarul sufletului meu, ca multe altele scrise, dar neexpediate... Tu stii, a fost mereu putina telepatie-ntre noi... Asa ca azi, 5, ma iarta daca simti ca-mi amintesc si te doare...

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS