3 L

30 august 2008


Iti mai aduci aminte dara?
Era tarziu, sfarsit de vara!
5 ani s-au dus de atunci...
...uneori ma mai intreb ce s-a intamplat cu noi, dar tot eu ma trezesc la realitate si-mi dau seama ca nu mai are rost... eram copii, era frumos, parea firesc, parca ne stiam dintotdeauna, desi de-abia atunci, la sfarsit de august, ne cunosteam...
5 ani mai tarziu nu mai exista "noi"... a ramas doar povestea, povestea unor copii care s-au iubit, s-au crescut, au mers pe alte drumuri si intr-un final s-au schimbat... atat de mult incat nu se mai recunosc unul pe altul decat privind in trecut...


P.S.: 3 L-Long Lost Love (expresia nu-mi apartine, mi-am permis s-o imprumut :p. Merci, Adi! Si pentru titlu si pentru ca nu ai dat cu parul! biggrin )

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS