Dati o sansa credintei!

9 august 2008

Cristofor si Letitia Ilie sunt un cuplu model, desi sunt sigura ca ei nu se vad asa si nu ar accepta aceste complimente. Pentru mine au fost mereu un model si cel mai frumos cuplu pe care-l vazusem pana atunci. De ce? Pentru ca intr-o lume nebuna, cu valori rasturnate si care a uitat de Dumnezeu, ei au curajul sa fie altfel si sa creada! Pe Letitia o cunosteam de mult, fiind sora unei bune prietene de-a mea. Apoi l-am cunoscut si pe Cristofor, cand i-a devenit prieten. Ea pictor de icoane, el profesor de religie. Era poate primul semn ca sunt facuti unul pentru altul. Apoi i-am vazut impreuna. Semanau si se completau atat de bine, incat aproape ca eram invidioasa. Pe chipurile lor nu vedeai decat seninatate, pace interioara, iubire.

Acum, la vreo 3 ani de la momentul in care s-au casatorit, inca se vede iubirea pe chipurile lor, dar pacea s-a tulburat putin. Teodora, lumina ochilor lor, e bolnavioara.

Cand am aflat ca Letitia e insarcinata, m-am gandit ca fericirea lor e completa. De cate ori vorbeam cu prietena mea, Patricia, intrebam ce face burtica Letitiei si imi spunea "Creste!". :) Ma intalneam cu Leti si cu Cristofor pe strada si erau atat de frumosi si fericiti impreuna, iar burtica ei adapostea o minune. O minune pe care urma s-o cheme Teodora, ca pe strabunica ei, dar despre care mai tarziu, dupa ce s-a nascut, am aflat ca are probleme cu inima. Insa nu am stiut si cat de grave pana de curand.
Zilele trecute m-am intalnit cu Cristofor. Ne-am salutat si am mers mai departe. Era ganditor, abatut. Si cine n-ar fi in situatia sa? Dar sunt sigura ca nu si-a pierdut speranta si ca atata timp cat vor putea si cat inca exista o sansa, atat el, cat si sotia sa, Letitia si intreaga familie, vor face totul ca micuta sa traiasca. Vreau si eu sa o vad pe Teodora la maturitate, pregatindu-se sa fie mireasa si apoi mamica, asa cum am vazut-o si pe Leti, mama ei!

Ca sa ramana in viata, are nevoie sa fie operata in Italia, iar costurile se ridica la mai bine de 30.000 de euro, bani pe care parintii nu-i au, pentru ca au trebuit sa plateasca si alte operatii pe care le-a suferit Teodora.
Ajutati-i sa stranga banii! Dati o sansa la viata acestui ingeras care de-abia are 8 luni! Dati o sansa credintei!

P.S. : Pana pe 25 august trebuie sa fie in Italia, o vor opera pe 5 septembrie!


Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS