Urasc...

30 iulie 2008

...barfa! Cine are ceva de spus, sa-mi spuna in fata! Si daca ma invinovateste de ceva, ar fi bine sa aibe si argumente pentru acuzatiile pe care mi le aduce, altfel e de rau!
...oamenii care si-au facut din barfa obiectul meseriei lor si nu se simt bine pana nu o dau mai departe, daca se poate in tot orasul!
...prostia si oamenii care vorbesc doar ca sa se afle-n treaba! Din cand in cand ar face bine sa mai si taca! Si am o intrebare pentru ei: de ce OARE ne-a dat Dumnezeu 2 urechi, dar numai 1 gura???
...sa fiu in centrul atentiei,mai ales fara sa fiu intrebata si pentru fapte sau lucruri pe care nu le-am facut/spus!
...oamenii care se straduiesc neincetat sa se adapteze societatii bolnave in care traim, dar mai ales pe cei care se lasa schimbati, de cele mai multe ori in rau, de experientele negative pe care le-au avut in viata sau de alti oameni pervertiti la randul lor! Poate ca destinul s-a incapatanat sa fie contra unora dintre noi, poate am avut numai probleme, dar sigur au fost toate cu un scop, trebuia sa invatam ceva din ele si mai ales TREBUIE SA TRANSFORMAM ORICE EXPERIENTA IN AVANTAJUL NOSTRU, NU sa lasam experientele sa ne schimbe dupa cum vor ele! Asta ar insemna sa fim tot timpul suparati, depresivi, fara chef de viata, sa umblam dintr-un spital intr-altul din cauza bolilor de nervi! TREZIREA!
...nesimtirea, nepasarea, resemnarea, incultura, nehotararea, lasitatea, parsivitatea!

Si cred ca ar mai fi si altele, dar nu-mi sta capul acum sa le enumar pe toate! Stiu insa ca tocmai pentru ca le urasc, o sa ma tot lovesc de ele si o sa tot lupt contra lor! Pacat ca unele nu au leac!!!

P.S.: Am uitat ceva: daca sunt barfita, inseamna ca sunt totusi persoana importanta! ;)

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS