Umbrela Verde

23 iulie 2008

Sustin aceasta campanie pentru ca imi pasa de mediul in care traiesc! Pentru ca am vazut cum altii au grija de tara lor, cum nu arunca gunoaiele la intamplare, nu taie padurile si respira aer curat!

Pentru ca m-am saturat sa merg in parcuri si sa vad un covor de coji de seminte, m-am saturat sa merg pe strada si sa ma impiedic de vreo cutie sau vreun ambalaj cazut din cosurile de gunoi deja pline a caror golire ar fi responsabilitatea ADP-ului! Pentru ca uneori mi-e rusine ca ne numim "oameni", pana si animalele sunt mai curate ca noi!

Si pentru ca mi s-a luat de atitudinea de resemnare si nepasare a multora dintre noi, care nu reactioneaza considerand ca oricum nu are rost, ca doar traim in Romania! Daca vrem o tara curata pentru noi si urmasii nostri, se poate!

Mie imi pasa.Voua?

3 comentarii:

Ghepardi spunea...

Mersi pentru aprecieri si pt. linkul catre blogul Mioveni. Voi adauga si eu un link catre blogul tau pe http://ghepardi.blogspot.com :)

john enache (McGogoo) spunea...

eu am alte opinii :)
gasesti AICI

Crengu spunea...

Am vazut,am citit,am bagat la cap.:)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS