Relaxare

21 iulie 2008




Trec mai rar pe aici pentru ca dupa licenta mi-am cam luat lumea in cap. :D Nu prea mai stau pe acasa ,m-am "pierdut" in plimbari, fotbal, badminton, plaja, intalniri cu prietenii sau o sueta cu fetele. A, nu, n-am uitat ca-s absolventa de facultate si caut master si loc de munca! ;) Nu e usor sa ma decid, dar deocamdata incerc sa ma relaxez, sa uit, sa profit de acest timp liber care va fi, poate, ultima mea vacanta. S-au intamplat multe in ultimul timp, am avut discutii de tot felul pe diverse teme, am vrut sa scriu despre ele si concluziile lor, dar o sa mai las timpul sa treaca si mintea mea sa mai "rumege" toate informatiile primite.

Acum ma bucur de muzica, Disereless-Voyage,voyage e una dintre melodiile care ma duc cu gandul departe, departe, in lumea larga. Doar ca mai exista un fel de calatorie, mult mai lunga si mai provocatoare si anume calatoria in adancurile fiintei noastre, in adancurile sufletului. Nu degeaba se spune "Cunoaste-te pe tine insuti!" inainte sa incerci sa cunosti pe cineva! Nu e un lucru usor, dar nici imposibil; iti poate aduce satisfactii, dar si uimire. Omul e de-a dreptul fascinant!

Si trebuie sa marturisesc ceva: am vazele pline de trandafiri! Am lasat multe in urma, acolo unde ar fi trebuit sa fie de la bun inceput, m-am deschis din nou, la fel ca o floare si zambesc iar cu toata fiinta mea. Pentru acel om care a reusit toate astea, o simpla melodie e prea putin, dar sper sa-mi dea Dumnezeu timp sa-i multumesc asa cum merita!



Madalina Manole - A fost doar un dans
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS