Proaspat licentiata

30 iunie 2008


M-am intors, proaspat licentiata, nu casatorita! :)) Inca! :p M-am intors cu forte noi, linistita, fara stresul licentei si asteptarea notei. Acum ma pregatesc sufleteste pentru alte experiente, pentru o alta etapa din viata mea, am vise si sperante noi ce mi-aduc permanent zambetul pe buze. :)

Felicitari colegilor mei care au luat licenta si multa bafta celor care trebuie sa mai dea o data sau nu au dat deloc! Nu e un capat de lume, sunt examene in viata mult mai importante de care o sa trebuiasca sa trecem! Orice ar fi, trebuie sa luptam pentru ceea ce ne dorim, merita! ;)

2 comentarii:

Raluca Marin spunea...

Felicitari!!!! Si multa bafta pe noul drum...

Crengu spunea...

Merci frumos,draga mea!Inca-mi pare rau ca nu ai dat cu noi,dar stiu ca o sa ai bafta! ;) :* >:D<

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS