Ziua Mondiala A Libertatii Presei

3 mai 2008

In curand o sa termin facultatea si sper eu sa o termin cu bine.Ce o sa devin?Jurnalist!De aceea pentru mine Ziua Mondiala A Libertatii Presei inseamna mai mult decat pentru alti oameni.Nu stiu ce inseamna exact pentru cei care deja sunt jurnalisti,care sunt pe baricadele acestei meserii si au trecut prin destule pana acum; ei ne-ar putea spune mai multe despre cum se vad lucrurile din interiorul breslei.

Ce vad eu din afara e ca presa nu e atat de libera pe cat ar vrea,dar nu pentru ca e imposibil sau pentru ca aceasta libertate e doar un cuvant din dictionar,ci pentru ca nu se straduieste sa fie.Cred eu,poate idealistic si naiv,ca presa ar putea gasi resurse de finantare si atunci da,atunci ar putea spune ca e libera.Nu s-ar mai simti influenta vreunei culori politice sau vreunui trust cu cine stie ce interese.

Nu stiu inca daca o sa lucrez la ziar,la radio sau la tv si nici in ce oras,dar stiu cum e presa la nivel local,stiu cum sunt patronii si ce reactii au fata de tinerii absolventi sau fata de studentii la jurnalism.Tot ce stiu e ca,atat cat va depinde de mine,voi incerca sa schimb ceva si sa fac cinste meseriei.

P.S.:La multi ani,Robert Turcescu! Nu-l cunosc personal,dar e argesean de-al meu ;)) si se afla printre jurnalistii de la noi pe care ii admir! Astazi e ziua sa de nastere,parca a fost anume scris sa se nasca de Ziua Presei si sa devina jurnalist!;))

Un comentariu:

Andradis Wentz spunea...

si eu vreau sa devin jurnalist.
:D
ma rog,in momentul de fata nu stiu foarte multe lucruri despre ce presupune meseria asta,ma refer la studii etc..in fine,mai am destuuul timp sa ma informez. oricum, mi se pare foarte interesanta si palpitanta,intr-o oarecare masura.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS