Vorbe...

6 mai 2008

...care poate dor,poate ne fac sa reflectam...poate le stim,poate le credem,poate le simtim,poate ni se potrivesc,desi sunt/au fost spuse de altii...

"Iubirea, las-o libera…daca e ta, sta langa tine; daca a plecat ,inseamna ca nu a fost niciodata a ta."

"Trecutul e o incapere din prezent in care intram mai rar. N-avem decat sa deschidem o usa, atat, si suntem in trecut, iar usa asta se deschide singura foarte des.Oamenii despartiti n-au prezent, nici viitor comun. Ei au numai un biet trecut din care, daca-l tot pigulesc si-l tot vantura, in loc sa-l lase sa-si doarma somnul, fac un venin al prezentului. Si de venin nu duce nimeni lipsa."

"Nu te uita în urma, ci priveşte cu curaj tot ce ti-a harazit soarta. Mergi înainte cu bucurie, aduna-ti toate puterile pentru a alege binele din tot ce vei avea de înfruntat." (Rabindranath Tagore)

"Lucrul important este acesta: Sa fii capabil in orice moment sa sacrifici tot ce ai pentru ce ai putea sa devii." (Charles Dubois)


(sursa www.citate-celebre.com)

2 comentarii:

Andradis Wentz spunea...

"Lucrul important este acesta: Sa fii capabil in orice moment sa sacrifici tot ce ai pentru ce ai putea sa devii."
ador citatul asta.:X
apropo,multumesc ca mi`ai citit blogul.ma bucur ca ti`a placut(:
am scris intocmai ce am simtit la momentul respectiv,ce ma framanta atunci.
si eu am aruncat o privire pe aici.nu am citit cu foarte mare atentie totul,dar per total imi place.
cel putin textul acesta este superb.
keep up the good work and take care of you.>:D<

Crengu spunea...

Thanks!You too! >:D<

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS