La multi ani! :)

20 mai 2008



3REI SUD EST - DE ZIUA TA
Asculta mai multe audio Muzica »

In primul rand, la multi ani, mama, chiar daca n-o sa stii vreodata ce scriu eu pe aici! ;)) S-ar zice ca trecerea anilor nu te-a afectat cu nimic, fizicul cel putin nu-ti tradeaza varsta. Multumesc pentru tot ce mi-ai oferit in toti acesti ani, pentru clipele fericite, dar si pentru divergentele de opinie! Ceea ce sunt eu astazi iti datorez si tie! Sa te tina Dumnezeu sanatoasa, inca mai avem/am nevoie de tine! >:D<> >:D< :*

La multi ani, Ady (Chaos)! Multumesc pentru prietenia ta! Multumesc pentru momentele pe care ai ales sa le "petreci" cu mine, in ciuda distantei si pentru ca mi-ai adus zambete in mijlocul furtunilor! Sa ai parte de tot ce e mai bun pe lumea asta, sa iubesti si sa fii iubit, sa fii fericit si sanatos ca sa te poti bucura de toate, mai ales de ceva anume, stii tu la ce ma refer! :> ;)) :* >:D<


La multi ani si doamnei mele diriginte din liceu, Calciu Floarea! Fara ajutorul dansei, sigur nu as fi reusit sa vorbesc si sa scriu corect romaneste! ;)) (colegii stiu de ce! :)) )

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS