In direct,de la fata inimii

28 mai 2008


Pentru voi



Vitamin C-Graduation
Asculta mai multe audio Diverse »


Putini dintre voi au stiut ca era cat p-aci sa nu fiu colega cu voi, ci cu cei de anul 4; putini dintre voi au stiut ca am fost la un pas de a fi in alta parte si nu aici; putini stiu ca nu regret nicio clipa ca s-a intamplat asa, ca v-am avut colegi pe voi, ca am ramas aici; putini stiu ca ieri mi-am inghitit lacrimile :p cand mi-ati cantat "la multi ani!" (da, Andreea, ai fi castigat pariul, daca l-am fi facut :p). Mi-a fost bine cu voi, acei cativa care eram mereu la cursuri si la seminarii, voi cu care m-am certat, am plans, am ras, cu care am incercat, cot la cot, sa demonstram ca suntem valorosi.

Ieri n-as fi fost in stare sa va spun nimic, as fi izbucnit in plans, ca si Raluca. Aseara m-am tot gandit la acesti ani, m-am gandit la ce mi-am dorit cand am terminat liceul si la ce s-a intamplat de fapt; lucrurile se intampla cu un scop si sunt unele pe care ni le dorim, dar nu ne-ar face niciun bine daca le-am avea. In 3 ani, lucruri care as fi crezut ca o sa dureze pentru totdeauna, s-au destramat, altele, carora nu le-as fi dat nicio sansa, au rezistat. Au fost clipe peste care nu as fi crezut ca o sa am puterea sa trec si au fost decizii pe care am regretat la un moment dat ca le-am luat. Au fost vise care s-au implinit si aripi care s-au frant in zbor. Insa, uimitor, nimic n-a fost in plus, nimic in minus, totul a fost exact asa cum trebuia (acum sunt constienta de asta).

Au fost momente foarte frumoase in 3 ani de facultate, au fost si momente care nu ar fi trebuit sa existe (Ralu stie la ce ma refer ;) ), au fost emotii, am ras, am plans, ne-am invidiat, ne-am ironizat. Un singur lucru ne-a lipsit: unitatea. Nici macar acum, la final, nu am reusit sa fim cu totii uniti!

Daca ar fi sa incep ca d-na Safta, cu o caracterizare a fiecaruia dintre noi si una a fiecarui profesor, nu as mai termina pana maine. :p Asa ca o sa ma opresc aici, dorindu-va sa aveti curajul sa schimbati ceea ce poate fi schimbat, puterea sa acceptati ceea ce nu poate fi schimbat si intelepciunea sa faceti diferenta! O etapa se incheie, o alta incepe, cu vise si sperante noi! Sa ne bucuram, asadar (Gaudeamus igitur :p) si sa traim din plin tot ce ne este rezervat de aici inainte!

2 comentarii:

anamaria spunea...

te contrazic:am fost uniti...pentru ca am reusit sa trecem cu bune si rele peste toate micile nebuni,pentru ca am invatat sa facem diferente,pentru ca suntem oameni dar am stiut sa fim si un colectiv!poop,da cum era povestea cu "era sa fi in anul 4 ?"

Crengu spunea...

nu e doar o poveste,dar n-o sa scriu aici despre ea. :) aminteste-mi,cu prima ocazie cand ma prinzi,sa-ti povestesc. ;))

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS