Happy 23! :D

26 mai 2008

Si a venit si ziua aceasta, in care lasi in urma tot, bune si rele si mergi mai departe! Azi incepi un nou an, o noua viata, fara fata din tine pe care acum 10 zile o dojeneam si o indemnam sa se ridice, sa se stearga de praf si sa-si continue drumul. Mi-ai demonstrat ca esti puternica, mi-ai aratat in acest ultim an ca, asa cum spunea Sartre, "important nu este ceea ce au facut din tine, important este ceea ce ai facut tu, din ceea ce au facut din tine." Mi-ai aratat ca viata fara iubire nu are rost, ca prietenia e singura floare care nu se ofileste, ca lucrurile importante cer sacrificii pe masura, ca tot ceea ce nu te omoara, te face mai puternic/a; cu tine am invatat ca ceea ce ne dorim, nu e neaparat si ceea ce avem nevoie, ca oamenii care au contat candva, o sa conteze mereu, dar ca fiecare are drumul sau si trebuie sa fie constient de asta.

Ma uit in urma si sunt mandra de tine, ai invatat multe, chiar daca a fost greu si uneori a fost nevoie de lacrimi. Macar acum stii ca cine ar merita cu adevarat, nu te-ar face sa plangi, ca vorbe sunt pe toate drumurile, dar fara fapte nu au valoare, ca visele se-ndeplinesc, mai devreme sau mai tarziu, trebuie doar sa ai rabdare. Tu ti-ai implinit un vis foarte drag, l-ai asteptat mult si de mult si l-ai savurat din plin. Multe s-au naruit in acest ultim an, multe s-au nascut, multe s-au schimbat, multe au ramas la fel!


"Pentru tot ceea ce ai incercat sa faci pana acum si nu ti-a iesit, pentru tot ce ai construit, dar s-a ruinat, pentru tot ce ai cautat in zadar si nu ai gasit, azi ai voie mai mult ca oricand sa crezi intr-o minune. Este ziua ta si numai a ta. Azi trebuie sa crezi in visele tale!"


La Multi Ani!

Semnat,

Eu




Voltaj - Crede
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

carmenS spunea...

"important nu este ceea ce au facut din tine, important este ceea ce ai facut tu, din ceea ce au facut din tine." Mi-ai aratat ca viata fara iubire nu are rost, ca prietenia e singura floare care nu se ofileste, ca lucrurile importante cer sacrificii pe masura, ca tot ceea ce nu te omoara, te face mai puternic/a; cu tine am invatat ca ceea ce ne dorim, nu e neaparat si ceea ce avem nevoie, ca oamenii care au contat candva, o sa conteze mereu, dar ca fiecare are drumul sau si trebuie sa fie constient de asta.....

LA MULTI ANI!!
superbe cuvintele,sunt practic de ani de zile si un crez al meu !

sa fii fericita!

Crengu spunea...

Multumesc frumos!Toate cele bune si tie! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS