Radio Sant

7 aprilie 2008

Barfa mica rastoarna lumea mare,ca sa zic asa,caci numai prin barfa oameni simpli ajung vedete! Am considerat intotdeauna ca daca sunt barfita si lumea se intereseaza de mine,inseamna ca sunt un om important si am tratat toate rautatile cu spatele. Insa asta nu inseamna ca inteleg de ce trebuie sa stie unii oameni a cui iubita mai sunt,de ce fac una si nu alta,de ce trebuie sa se comporte de parca ar sti lucruri despre mine sau cineva drag mie pe care eu nu le stiu,dar nici nu au curaj sa le spuna?

Poate ca-n definitiv oamenii astia nu stiu nimic! Dar nu e zi in care sa nu aud ca X a intrebat nu stiu ce de mine,ca Y s-a mirat ca nu mai vorbesc cu Z,ca tata Leana din dealul satului credea ca ma marit cu Ion al Mariei,ca daca am fost in Franta,nu-mi mai ajunge nimeni la nas,ca daca sunt studenta la jurnalism,am si figuri pe masura!

Oameni buni,voi chiar n-aveti ce face acasa? La tara mai inteleg ca stau tantiile la o barfa mica,in "susea" sau in fata portii,ca deh,asa-i la sat,toata lumea se cunoaste cu toata lumea! Chiar daca nu-s de acord nici cu asta si tot am impresia ca ar avea altceva de facut decat sa stea sa vorbeasca de unu' si altu'!

Ultima barfa pe care am auzit-o e ca sunt fata desteapta ca nu mai sunt iubita lui X! De unde pana unde aceasta concluzie pe capul acelei femei,nu stiu! Tot ce pot sa spun e ca daca cumva stie ceva ce eu nu stiu,sa-mi spuna mie personal,nu sa aud de ici,de colo! Cine ma cunoaste cu adevarat,stie ca prefer sa mi se spuna in fata orice ar fi,nu sa se vorbeasca pe la colturi!


Prefer sa mi se spuna lucruri de genul "Tu nu-l vezi ca e prost?", "Vezi ca e gelos,nesimtit,batut in cap!" (chiar daca nu mi-ar pica deloc bine sa aud asa ceva si cu siguranta as riposta :p) despre omul de langa mine atunci cand e langa mine si pot pleca urechea la ce mi se spune si sa analizez situatia! Nu cand totul a trecut de mult si nu mai e nimic de facut,decat poate tesut ite de cate unii pe marginea subiectului! Cine tine la tine cu adevarat,iti spune si ce vede bun si ce vede rau,incearca sa-ti deschida ochii inainte sa fie prea tarziu! ;)

Pe voi ce va lauda lumea ca ati mai facut in ultima vreme? ;))

P.S.: Radio Sant angajeaza reporteri!!! Conditii: sa fie majori,sa aibe debit verbal ridicat si sa cunoasca foarte bine limba romana! ;) Pentru cei care nu au inteles conditiile : se cere sa fiti mai mari de 18 ani,sa aveti melita,sa vorbiti si sa scrieti cum va vine la gura si la stilou/pix! :p


Un comentariu:

Ionut Bunescu spunea...

radio sant??? detalii pls :))

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS