Pabibabum

6 martie 2008

Cam asa cum suna titlul melodiei Parazitilor m-am hotarat si eu sa-mi fac blog.Ma uitam in oglinda de dimineata si m-am gandit "De ce nu?"!
Nu pentru ca au si colegi si prieteni de-ai mei,nu pentru ca traim in aceasta lume a tehnologiei,nu pentru ca asa e la moda! Pentru puterea cuvintelor! Pentru ca sunt prima forma concreta a gandurilor si sentimentelor,pentru ca si ele pot schimba ceva daca stim sa le folosim!
Numele blogului meu parafrazeaza o foarte cunoscuta melodie a unei trupe care,cred eu,ia atitudine prin intermediul cuvintelor.Initial am vrut ca blogul sa se numeasca "Atitudini",dar mi-am dat seama ca o sa fie aici si opinii,ganduri,sentimente.
Asadar,sa-mi doresc sa-mi ating scopul si sa purced la un adevarat "slalom printre cuvinte",nascute din mine,din inima si minte!

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS